Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Quality Engineer
Place of work
Magna Electronics Slovakia s.r.o., Kechnec, Slovakia (Job with occasional home office)
Magna Electronics Slovakia s.r.o., Kechnec, Slovakia (Job with occasional home office)
Contract type
full-time
full-time
Start date
2022-09-01
2022-09-01
Wage (gross)
1 600 EUR/monthFrom 1600 EUR brutto / month + Guaranteed 13th Salary + Yearly bonus + Travel contribution + Meal allowance
1 600 EUR/monthFrom 1600 EUR brutto / month + Guaranteed 13th Salary + Yearly bonus + Travel contribution + Meal allowance
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Zodpovednosti
Vypracovanie koncepcií kvality pre inovácie, zmeny a existujúcu výrobu
Vypracovanie koncepcií kvality pre inovácie, zmeny a existujúcu výrobu
- Analýza interných problémov kvality a zlyhaní u zákazníka.
- Zodpovednosť za riadenie reklamácii od zákaznika
- Vypracovanie požadovaných správ a dokumentácie.
- Vypracovanie koncepcií a opatrení pre zabezpečenie zadaných štandardov kvality a ich odsúhlasenie v odborných oblastiach.
- Vypracovanie systémov pre bezpečnosť pri ošetrení chýb.
Zavedenie a sledovanie procesov kvality- Zavedenie vyvinutých koncepcií a opatrení do praxe. Overenie účinnosti a prípadné zavedenie nápravných opatrení. Stanovenie skúšobnej metódy (napr. SPC, prísnosť skúšania, metóda merania, meracie prostriedky atď.).
- Rozhodovanie o kvalite v hraničných a výnimočných prípadoch. Spustenie a sledovanie opatrení (napr. repasné akcie, zastavenie dodávok).
- Príprava a vedenie rokovaní o kvalite.
Audit a starostlivosť o zákazníkov- Plánovanie, vykonávanie a dokumentácia interných a externých auditov.
- Starostlivosť o zákazníkov v oblasti štandardov kvality a zabezpečenia kvality, vypracovávanie koncepcií. V prípade problémov kvality stanoviť opatrenia.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Follow-up/Higher Professional Education
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Language skills
English - Upper intermediate (B2)
Experience in the position/sector
Customer Quality Management
Number of years of experience
3
Personality requirements and skills
- Univerzitné vzdelanie technického smeru (inžinierske)
- 3-ročná prax v odbore
- Anglický jazyk - aktívne (ústna a písomná forma)
- Základné nástroje kvality (SPC, FMEA, 8D, PPAP)
- Analytické schopnosti
- Prezentačné a komunikačné zručnosti
- Základy manažérstva kvality
Advertiser
Brief description of the company
Magna is a global leading automotive supplier with 351 manufacturing facilities and 103 product development, design, and distribution centers in 30 countries. More than 174,000 employees focus on providing customers with outstanding added value through innovative development and first-class manufacturing.
From components to system to full-vehicle assembly. No other company has the complete system knowledge that Magna possesses. It’s what has made Magna the industry’s most trusted partner for decades. It’s why its technology is in two-thirds of all vehicles produced today. And it’s the reasons the company is most prepared to push mobility into future.
Viac informácií o spoločnosti
From components to system to full-vehicle assembly. No other company has the complete system knowledge that Magna possesses. It’s what has made Magna the industry’s most trusted partner for decades. It’s why its technology is in two-thirds of all vehicles produced today. And it’s the reasons the company is most prepared to push mobility into future.
Viac informácií o spoločnosti
Number of employees
1000 and more employees